:)

selamat datang adam & hawa

Sunday, 30 December 2012

Jalan-Jalan Bersama Cousins :)

Hello you uollsss..kay gedik sikit ! hahaha ada aku kesau :p

2 hari yang lepas nadia n cousins pergi jalan2 at the mines ! Pergi ayahngah n makngah hantar sampai kat pintu gerbang the mines tu ! Balik kitaorang balik sendiri..kitaorang naik ktm sampai ke kl sentral coze ayahngah n makngah tunggu kat situ,pastu kami semua balik naik pula lrt sampai lah ke Gombak ! hehehe

Jom kita tengok gambar-gambar apa yang kitaorang buat ! hehehe

ni kat tempat bowling..gambar bergegar ! lantak situ..hahaha 
ni lah cousins saya..saya pakai baju hijau n tudung cokelat2 tu,kakak saya yang tudung purple tu ! yang lain semua cousins saya..

my cousin Abir Wardati :)
sebenarnye dia malu nak ambil gambar ngan baju tu,tapi nadia paksa dia ! hehehe #Jahatjugaknadiatimetu hehehe

dalam KTM ! nampak tak apa yang kitaorang bawa? hehehe kitaorang bawa bekal..hehehe !
#JanganIkutCaraNi
dalam KTM kan tak leh makan tapi kitaorang buat peraturan sendiri boleh makan..hehehe
nak tahu apa bekal yang kitaorang bawa : roti satu buku n bubur kacang !
 
Ni riaksi diorang makan bubur+roti


hahaha..lawak kan?? memang lawak pon ! nasib baik nadia takde dalam gambar tu ! hahaha nadia tukang tangkap gambar je,nadia pon makan jugak sebenarnye ! dalam KTM ni kami berlima je takde ibubapa ! huhuhu ! Janganlah korang ikut cara kami ni..hehehe orang sebelah diorang tu,tengok je kitaorang makan..hehehe ! mesti dia kata apa lah budak2 ni makan..hahahaha

Setakat ni je lah nadia nak cerita pasal outing kitaorang..hehehe Tengok Jangan Tak Tengok,Komen Jangan Tak Komen.. :D


 
 
 
 


 













No comments:

Post a Comment