:)

selamat datang adam & hawa

Sunday, 16 December 2012

Cuti Sekolah Apa Buat?

Assalamualaikum semua :)

Cuti sekolah apa korang buat eh? mesti pergi bercuti kan? tak pun outing ngan kawan-kawan? lagy satu,yang ada pakwe,makwe tu mesti g dating kan? hehehe ! Korang tahu tak apa yang nadia n kakak buat cuti sekolah ni..hehehe Kemas bilik tau ! jangan main-main ! huhuhu
Hari tu abah masuk bilik,pastu abah ckp: kalau abah jadi juri pasal bilik-bilik,abah bagy bilik korang 30% je ! kitaorang ckp la,k tunggu la minggu depan kitaorang kemas bilik ni sampai takde habuk pun ! Abah ckp: kalau boleh buat,buat lah ! hahahaha !
Smalam Nadia n kakak kemas bilik dari kol 9 pagi sampai kol 1 tengahari ! lama kan kitaorang kemas? ecewahhh,,,katil,almari,meja n semua barang kat dlm bilik tu kitaorang keluarkan dari bilik,kitaorang letak kat ruang tamu ! hehehe ! dah keluarkan semua barang tu,mula lah nadia n kakak buang habuk-habuk tu n vacum dlm bilik tu...hehehe ! penat kowt ! tapi seronok :)
Now bilik kitaorang dah kemas ! huhuhu kalah bilik korang..ecewahhhh ! huhuhu terkejut abah nadia ! hahaha

*Kemaslah Bilik Anda Sebelum Bilik Anda Penuh Dengan Sawang


No comments:

Post a Comment