:)

selamat datang adam & hawa

Thursday, 13 December 2012

13/12/12

Assalamualaikum !!

Pagi ni nadia nak berkongsi sikit kat korang pasal smalam,,,,tiap kali nak post mesti tak tau mcm mana nak mula kan??!!! haish itulah nadia namenye -______-

Smalam abah nadia tinggal sorang kat rumah ! Nadia n kakak ikut mak pergi kerja... Tiba-tiba abah call...abah ckp abah tengah tidur,tiba-tiba ada orang tolak kaki abah,nasib baik tak terjatuh...abah bangun keja orang tu,tiba-tiba je hilang ! orang tu pakai baju warna kuning dan kain pelikat abah,tegap-tegap orangnye ! abah ingatkan abang,kalau abang,abah nak sepak je ! hahaha...

*rasa takut je kalau dok umah sorang-sorang skarang ni !












2 comments: