:)

selamat datang adam & hawa

Saturday, 17 December 2011

Jalan2 umah Sedara...N ke pokok2..

Hari nie nadia n family pergi umah sedara belah ayah kat sungai buloh..
tujuan kitaorang kesana untuk menghantar TEMPOYAK..
ala..musim durian kan mesti r antar tempoyak kat umah sedara..
hahahahaha...
apabila dah sampai...erm..borak2 jap..
biasa r jumpa sedara mesti r beborak..xsah kalo xbeborak..
sambil2 tngh borak tu..maklong saya ajak g ke pokok rambutan..
dah sampai kat pokok rambutan..apalagi kait...
yg tukang kait abah n paklong..
per banyak gila r semut..
nadia pun kait tapi daun yg jatuh..
kah3...
tengah kutip2..tetiba jer hujan pon turun..
kelam-kabut semua masok keta...
tapi paklong n maklong dorang naik motor jer..
habis basah..


Thursday, 15 December 2011

Durian Oh Durian...Kaulah Dusun KU..hahahaha


banyak tak durian...
berat nie!!!
kalo nk angkat sorang pun xlarat..
nie pun angkat sampai 4 orang..
itupun angkat berhenti..angkat berhenti..
hahahahhaha
berat giler lah..



ha!!!!nk tau tak nie sapa???
nie my grandmother...
huhuhu...
tengok lah dia letak durian kat atas peha jer..
xtaulah apa rasa..
sakit ke x??
rasanyer tak kut..
hahhahahahha


ha???nie saya nurul nadia..
yang cute tu.. (:p)
hehehhe
per..sebenarnyer dh tak tahan tu..
sebab tajam sangat durian tu....
tapi sebabkan nk tangkap gambar terpaksa lah menahan..
KESAKITAN!!!!!!!!!
hahaahhaha..

Blog Baru!!!!!

hahahahhaha!!!!firstly nk ckp nadia baru buat blog....nie blog yang kedua...blog nadia yg first nadia terlupa password...hehehehhe..xtaulah mcm mana boleh terlupa....mungkin banyak sangat yg nak diingatkan kot...hahahhaha..