:)

selamat datang adam & hawa

Wednesday, 22 February 2012

tukar TEmplaTe!!

aduh!!nadia punya blog sudah xde tajuk!mcm mana nie..tapi nadia rasa nk tukar lah template nie..nak cari yg lagi.........................cantik!!hahahahaha....nak bgy bila orng tgok dia akan ckp cantik nyer..tgok dh berangan..hahaha..nadia sapa xkenal..tapi nadia tak berapa rety la nk tukar2 nie..tapi xpe nadia ada kawan yg pandai ubah-mengubah nie..nadia nak tukar design blog!!
tolong nadia,
bantu nadia,
blog nadia sudah rosak.
ada orang cakap blog nadia xcantik..aduh!!what the fish men...hahahhaha..lol...arie sabtu nie nadia nak ajak my friends yg pandai ejas2 nie nk cantik kn blog nadia..hambik ko!!hahhahahahaha...

ejek mengejek!!

kat skolah nadia n syazreen kena ejek ngan sorang budak nie iaitu syazwan!!nak tau tak dia ejek apa??dia ejek nadia buncit syazreen bontot besar n boyot!!hahahahha...tapi xpe la dia ejek kita balik..kita ejek lah dia balik..nadia n sayzreen ejek dia bontot besar,bibiak n kuat touching...ish apa lah lelaki pun nk touching ke??jangan terasa ye..hahahaha...dah lah xnk cite panjang2..ok papai..<3