:)

selamat datang adam & hawa

Thursday, 29 November 2012

Sabar !





Untuk kekal bersabar, kita perlu memahami dan melakukan 4 tindakan:

1. Tabah dan tekun dalam mengerjakan taat atau ibadat kepada Allah.
2. Menahan diri daripada melakukan maksiat atau kemungkaran.
3. Memelihara diri daripada dipukau oleh godaan dunia, nafsu dan syaitan.
4. Tenang dan teguh hati menghadapi cubaan atau musibah.







Monday, 26 November 2012

Me And My Sister XD

ASSALAMUALAIKUM,tuan,puan,pakcik,makcik,atuk n nenek ! ekekeke
nadia nak tunjuk sikit gambar nadia n kakak...
apabila kami menggila beginilah jadinya..

kami sporting :)

hehehe XD

pandang ke tepi......... 




Jamuan Kelas Akhir Tahun 2012 (2 Excel)

ASSALAMUALAKUM SIAPA YANG TENGAH BUKA BLOG NI ! HIKHIK 
Kelas nadia buat jamuan akhir tahun....haaa...kelas korang ada? ekeke jamuan ni amtlah gembira,seronok n mcm-mcm lagi..ada dua tiga orang je yang tak datang ! yang lain semua datang :) 

ni group Nadia :)

kami dan ustaz Nik :) ustaz ni sangatlah sporting XD

semua comel+lawa :) mereka kawan sekelas nadia !

mereka kawan kelas nadia juga ! mereka pun comel+lawa :) ish ada yg tak pandang plak ! -.-

banyaknye makanan :O

ni je lah yang nadia nak bagy korang semua tengok,malas la nak post banyak2 ! ekeke pemalas katakan ! hahahaha btw sorry late :) kehkeh 
Selamat Menengok or Melihat...argh ! whatever lah! XD





Monday, 5 November 2012

CaMeRoN HiGhLaNdS XD

Assalamualaikum...pada hari jumaat nadia pergi cameron ikut rombongan sekolah ! Kami bertolak  pukul 1.00 pagi n sampai sana pukul 7.00 pagi sabtu ! Seronok sangat saya pergi sana..sejuk gila kowttttt :)

hye nadia disini ! 

hey nie model topi ! pewitttt serba pink kau..haaa,xnk kalah ? >_<

jadi model jap..hehehe

ni lah kawan sekelas nadia g cameron..tembam kan dia? ;)

hye..nadia melawat ladang teh nadia..kecik-kecik dah ada ladang teh sendiri *boleh percaya ke?-.-'

nampak tak nadia bau bunga tu...bukan wangi pun bunga tu ! tunjuk show jeee.. :D

ni lah kawan nadia yg g cameron :)

depan skali tu lah nadia...serba pink ma :D tinggi kan? huhu