:)

selamat datang adam & hawa

Monday, 3 December 2012

Tak Percaya !

Assalamualaikum...
Haaaaa...ada satu cerita ni ! hehehe cerita tajuk nye "TAK PERCAYE" hahaha ! k memang kelakar tajuk tu,,takpernah orang buat ! yeke?!! hahaha
Nadia tak percaye lah dia ni satu kampung ngan nadia ! Dah la satu sekolah,satu kampung pulak tu ! haish ! tak besar dunia ni ! nadia siap tanya dia lagi "rumah kampung ____ ada lalu jambatan tak?" dia kata ada ! orang tanya nama kampung nadia tanya "lalu jambatan tak?" hahahaha ! nadia memang mcm ni..pelik sikit orangnye ! rumah dia dah la dkn ngan artist....eeeeee bestnye ! tapi artist tu sebaya ngan mak nadia..hikhok ! k dah lari daripada tajuk..suka hati aden la,aden punya blog ! hahaha ! Sebenarnye artist tu pakcik dia ! mak dia ngan artist tu sepupu !Wah seronoknye !

Tapi Nadia tak pernah pun jumpa dia kat kampung,ada sekali tu je Nadia ternampak dia ! Terkejut jugak Nadia ! hahaha Maybe Nadia tak perasan kowt ! Tengoklah satu hari nanti insyaAllah akan terserempak ! hehehe,mesti masing2 terkejut ! pengsan agaknye ! :P dah la tak mau cerita lebih-lebih ! setakat ni sudah !

SELAMAT MEMBACE CERITA TAK PERCAYE TU !






No comments:

Post a Comment