:)

selamat datang adam & hawa

Monday, 3 December 2012

Cerita Panas :P

Assalamualaikum !!!
Hari ni Nadia nak cerita pasal sorang budak nieh ! Nadia geram sangat ngan sorang budak ni,takde lah sampai tahap benci dia (Nadia tak pernah benci orang) hehehe ! Ada ke dia cakap ngan kawan-kawan kelas dia yang Nadia couple ngan dia..eeeee tolong la ! Nadia couple pun tak pernah tiba2 nak couple ngan dia *couple kan HARAM ! hish...pastu nak paksa2 nadia pulak couple ngan dia..eeeee nadia tak minat dia pun ! lol :p pastu kawan-kawan dia tanya kat nadia "Kenapa pilih ____ ? nadia cakap sape pilih dia ! no no no :P i dont want a noticed strong men ! hahahaha !
Kau dah buat aku malu ngan kawan-kawan kau ! kay takpe ! aku maafkan kau wahai manusia ! tapi lepas ni kau jangan panggil aku,tegur aku,senyum kat aku,nak pandang2 aku ke? aku tak berminat !
Kau cakap ngan sepupu n kawan aku yang kau tak nak layan n tegur aku lagi ! aku tak kesah pun ! aku hope apa yang kau cakap tu kau akan buat betul2 ! jangan setakat cakap je !

No comments:

Post a Comment