:)

selamat datang adam & hawa

Tuesday, 12 November 2013

Girl !!!

Assalamualaikum !!

okay topic pagi about girl..huhu..alah girl,perempuan,perempuan macam Nadia ni..yang cun melecun ni..haaa kan dah perasan !! hahaha..ada aku kesah :p

kenapa girl ni kan bila couple bukan main lagi..huhu..panggilan macam-macam..huhu..maleh la nak sebut..geli geli geli..hahaha..cer tengok kalau dia clash..haaa hambik kau..status dia macam dah bercerai..hahaha..pastu cakap benci lelaki...Nadia bukan nak backup lelaki..haish pelik la..kalau kau benci lelaki habistu lepas ni kau nak suka dengan  sapa ??? dengan sama jantina dengan kau..alaahaaaiiiii..kelakarnye lah kalau kau suka dengan sama jantina..kalau kau dah clash pun,takyah la kau cakap kau benci lelaki ke apa..just diam sudah..huhu..

stop stop stop bye....

No comments:

Post a Comment