:)

selamat datang adam & hawa

Saturday, 6 April 2013

Tersepit sudahhhh

haaaa..nak citer sikit ni..pada 4 hari yang lepas..jari telunjuk sbelah kira nadia tersepit kat pintu kereta...hahaha..selalunye budak kecik yang tersepit,ni budak umur 15 tahun yg tersepit..benda dah nak kena,terkena jugak..hmm
nasib baik lah nadia tak tutup pintu kereta tu kuat2..kalau kuat2 mahu putus jari nadia..banyak wo darah keluar time tu..masa kena tak rasa apa2 pun...lepas 30 minute..kebas,pedih..semua ada la..hahaha

tengok 3 jari tu..mana paling TAK CANTIK?? hahaha of corse lah yang ada bertanda tu..hahaha
kan dah tak cantik..yang lain kuku pink jeee...satu jari tu separuh pink separuh rosak..

2 comments:

  1. be careful next time..:)

    http://mysaraabrahman.blogspot.com/2013/04/segalanya-di-handphone-menyebabkan.html

    ReplyDelete