:)

selamat datang adam & hawa

Tuesday, 3 July 2012

KAT SEKOLAH !

assalamualaikum... tadi masa math kitaorang kena wat kuiz.. kuiz tu tak leh berbincang.. *dlm hati nadia berkata k xpe nadia akan buat sendiri* rupa-rupanya cikgu suruh duduk lelaki perempuan.. adoyai ! ingatkan pilih sendiri nak duduk ngan sapa..rupa-rupanya cikgu yang tentukan.. hambik ko ! dah la nadia dok ngan sebelah badan dia boleh tahan gak la sebelah plak ketua kelas kecik :D.. sebelah asyik azan je.. sebelah lagi diam je.. hehehe nadia tak bercakap langsung ngan diorang berdua tu.. malu :) hakttuihhhh poyo betul nadia ni.. mane ada main2 je.. hehehehe... k la bye .. hahaha no idea malam2 ni.. :D

5 comments:

  1. folow sini.. http://izzam4eva.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. http://hunyieda.blogspot.com/2012/07/giveaway-entry-paling-menarik-by-irra.html join sini..banyak hadiah menarikk

    ReplyDelete