:)

selamat datang adam & hawa

Friday, 27 April 2012

Sibok!!!!

argh!!!!!!kenapa orang dia suka sibok????....tiba2 nk masuk campur....eeeee bencinyer orang mcm tu...nadia tulis kat wall  2 excel pasal sorang budak tu...dia pegi cari pasal wat pe.....sebenarnyer nadia tak de niat pon nk wat mcm tu....nadia lepas kan geram....tu yang terkeluar tu...sorry tau my friends...btw tadi ada plak lagi sorang tiba2 nk masuk campur....ko ingat aq suka sangat....eee tolong lah....nadia bukan kutuk pun.... nadia nak lepaskan geram...tiba2 dia kata nadia kutuk...nadia tahulah dia tu kawan dia....k fine....ko sorang je lah baik...k fine nadia tahu nadia bukan sorang yang baik....harap2 ko bce lah.....baru ko tau apa perasaan aq.....kalo ko benci aq mcm mane pun....benci la wei....harap2 nadia tak benci lah dia....

No comments:

Post a Comment