:)

selamat datang adam & hawa

Friday, 27 April 2012

:D

assalamualaikum...smalam pada pukul 10.00 kawan nadia buat status...per status dia terasa gila wo!!!!!bukan nadia je terasa but kawan nadia pun terase.....kat skolah nadia ngan kawan nadia nak gurau2 ngan dia..tiba2 benda tu dibesarkan.....nadia ngan kawan nadia memang tak patut wat dia camtu....kitaorang tak fikir habis2 apa yang kitaorang buat.....kawan nadia n syaz mintak maaf ye....smalam sampai menangis2 kawan nadia....sedih plak nadia dengar dia cakap ''dia sedih n dia tak patut wat status mcm tu''....memang tak patut!!!...hahahaha.....main2 je...kitaorang gadoh mcm mane pun kitaorang tetap kawan...tetap sahabat....tetap kawan baik.....kawan yang nadia gadoh tu kawan tadika nadia mase 6 tahun..lama kan kitaorang kawan..sampai sekarang nadia kawan ngan dia....nadia n kawan nadia lagi sorang memang suka cri pasal....tu hobi kitaorang..yeke??mane ada... :D...kalo dia baca benda ni mesti dia sedih....mintak2 dia bace lah....mintak2 sangat2........ pewittttttttt...acano???
k bye2.. :*

No comments:

Post a Comment