:)

selamat datang adam & hawa

Wednesday, 4 January 2012

FirSt dAy Go tO sChooL

arie nie nadia bertolak dri umah kol 12.00...smpai skolah dlm kol 12.10...apabila dh smpai...nadia masuk skolah dgn xpandang orang pun..jalan STRAIGHT je...trus ke kantin skolah...smpai plak kat kantin skolah ada plak kawan satu kawasan panggil Nadia!!!!...per!!malunyer...nadia bangun dri tempat duduk kantin tu trus g ke kedai buku skolah..tunggu kawan nadia...dekat 15 minit jugak r tunggu dia...dh 12.20 nadia g kat pondok pengawal...nadia tgok2 kawan xde sorang pun yg dtng lagy..ingatkn nk bla..tetiba bila pusing balik kawan nadia dh SAMPAI!!!!!hahahahaha...pastu jalan ngan kawan nadia p cri kwn lagy...tunggu kat tempat biasa..iaitu bwh pokok...tunggu dkt 15 minit jugak r kawan2 yg lain... Bila dorang semua dh smpai...cikgu buat pengumuman mcm nie 'perhatian kpd semua murid sesi petang sila ke dewan sekarang''...nadia ngan kawan apa lagy p trus masok dewan r..pas cikgu semua dh berucap...kitaorang pun p ke kelas masing2...ada sorang cikgu berkata'2 excel sila bangun''tapi xde sorang pun bangun...!!!kali kedua plak cikgu sebuat lagi skali''2 excel sila bangun''nadia n kawan2 pun bangun r...ingatkn guru kelas yg tahun lepas iaitu PN HJH MARDIYANA...rupa2 nyer bukan iaitu teacher ZUNAIRIAH...setakat sini sajalah cerita yg nk berkongsi...

ASSALAMUALAIKUM!!!

No comments:

Post a Comment