:)

selamat datang adam & hawa

Monday, 26 November 2012

Jamuan Kelas Akhir Tahun 2012 (2 Excel)

ASSALAMUALAKUM SIAPA YANG TENGAH BUKA BLOG NI ! HIKHIK 
Kelas nadia buat jamuan akhir tahun....haaa...kelas korang ada? ekeke jamuan ni amtlah gembira,seronok n mcm-mcm lagi..ada dua tiga orang je yang tak datang ! yang lain semua datang :) 

ni group Nadia :)

kami dan ustaz Nik :) ustaz ni sangatlah sporting XD

semua comel+lawa :) mereka kawan sekelas nadia !

mereka kawan kelas nadia juga ! mereka pun comel+lawa :) ish ada yg tak pandang plak ! -.-

banyaknye makanan :O

ni je lah yang nadia nak bagy korang semua tengok,malas la nak post banyak2 ! ekeke pemalas katakan ! hahahaha btw sorry late :) kehkeh 
Selamat Menengok or Melihat...argh ! whatever lah! XD





No comments:

Post a Comment